Toggle Nav
Winkelwagen

Gratis thuisbezorgd

Klantenservice

Verzending binnen Nederland is gratis bij een bestelling boven de € 50. Waardijk Schoenen B.V. bezorgt uw bestelling thuis of op een ander adres. U kunt zelf aangeven waar u uw bestelling wilt ontvangen. De bezorging van pakketten wordt verzorgd door de pakketdienst van POST.NL . Heeft u de voorkeur voor pakketbezorging door DHL dan kunt u dit aan ons aangeven.

Bij verzendingen naar België of Duitsland wordt er 10 euro extra verzendkosten in rekening gebracht. Overige landen in overleg. Buitenlandse bestellingen worden door Post.nl verzorgd.

U ontvangt van ons een verzendmail zodra wij uw bestelling ter verzending hebben aangeboden. Hieronder staat meer info over de werkwijze van POST.NL;

  • Wij maken gebruik van een koeriersdienst POST.NL voor onze verzendingen. Uw pakket wordt in principe de dag nadat u de verzendbevestiging heeft ontvangen, bij u thuis aangeboden, m.u.v. de zondag. U kunt met uw postcode en huisnummer vanaf 20:00 's avonds uw pakket volgen. Mocht de bezorgtijd u niet uitkomen, kunt u deze hier ook wijzigen.
  • Niet thuis  U kunt met uw postcode en huisnummer, tot drie dagen vooruit, bekijken hoe laat u de pakketbezorger kunt verwachten. Wanneer we een pakket niet bij u kunnen afleveren bieden we het standaard aan bij uw buren. Als de pakketbezorging ook niet lukt bij uw buren, dan zult u een bericht van de bezorger ontvangen. Op dit bericht staat een 'niet-thuis-code'. Met deze code kunt u op de website https://mijnpakket.postnl.nl/inbox een keuze maken voor een tweede pakketbezorging op een dag, tijdvak en locatie dat u beter uitkomt.
  • Pakket afhalen Indien u en uw buren bij de tweede aanbieding niet thuis zijn en u uw pakket niet hebben kunnen ontvangen, dan kunt u met het bericht van de bezorger de zending ophalen op één van de PostNL Postkantoren. U heeft hiervoor drie weken de tijd. Daarna gaat de zending retour naar de afzender. Als u uw zending op gaat halen dient u zich altijd te legitimeren.  Vind een Postkantoor in de buurt
  • Geen bezorging bij de buren? Wilt u geen bezorging bij de buren, dan kunt u de afzender vragen om 'alleen huisadres' op het pakket te vermelden. In dat geval bieden we het pakket alleen bij u aan. Pakketten onder rembours, of met verhoogde aansprakelijkheid worden niet bij de buren bezorgd. Deze pakketten worden wel een tweede keer bij u aangeboden. Bent u bij een tweede poging ook niet thuis, dan kunt u met het bericht van de bezorger de zending ophalen bij één van de PostNL Postkantoren.
  • Uw pakket laten bezorgen bij een PostNL Postkantoor  Wie winkelt op internet hoeft niet meer thuis te blijven om de bestelling in ontvangst te nemen. U kunt er bij uw bestelling ook direct voor kiezen uw pakket te laten bezorgen bij een PostNL Postkantoor. Zo bepaalt u zelf waar en wanneer u uw bestelling ophaalt. Bijvoorbeeld ’s avonds bij de supermarkt of op één van de andere PostNL Postkantoren. U heeft de keuze uit meer dan 2000 Postkantoren die zich bevinden op goed bereikbare locaties met ruime openingstijden. Er is er altijd wel één in de buurt.  
  • Legitimatiebewijs  U dient bij het ophalen van uw pakket altijd een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.

Verzendtarieven en pakketdienst

 Nederland

 gratis

 Post.nl/ DHL

Rembours

 € 13,-

Post.nl

 België of Duitsland

 € 10,-

Post.nl of DHL

Overige landen

in overleg

in overleg

 

Rembours en Retour

U kunt ook kiezen voor de mogelijkheid om uw pakket onder rembours te laten verzenden, u betaalt dan met een pintransactie aan de koerier. Wij brengen hiervoor € 13,- in rekening. Deze verzendvorm wordt door Post.nl uitgevoerd.

Indien u uw bestelling retourneert bent u zelf verantwoordelijk voor de kosten van retourzending. Indien het retourgezonden pakket niet, of onvoldoende gefrankeerd is, brengen wij de hiervoor gemaakte kosten bij u in rekening. Wij raden u aan de pakketten verzekerd en met handtekening te verzenden, wij zijn niet aansprakelijk voor zoekgeraakte of beschadigde pakketten.