In verband met enorme drukte bij PostNL kan er een vertraging optreden bij de bezorging van uw bestelling.
Toggle Nav
Winkelwagen

Gratis thuisbezorgd

Inloggen via bol.com

Je kunt eenvoudig inloggen en de verzendinformatie in je bol.com account gebruiken om een bestelling in deze winkel te plaatsen.

Klantenservice

Verzending binnen Nederland is gratis bij een bestelling boven de € 50. Waardijk Schoenen B.V. bezorgt uw bestelling thuis of op een ander adres. U kunt zelf aangeven waar u uw bestelling wilt ontvangen. De bezorging van pakketten wordt verzorgd door de pakketdienst van POST.NL . Heeft u de voorkeur voor pakketbezorging door DHL dan kunt u dit aan ons aangeven.

Bij verzendingen naar België of Duitsland wordt er 10 euro extra verzendkosten in rekening gebracht. Overige landen in overleg. Buitenlandse bestellingen worden door Post.nl verzorgd.

U ontvangt van ons een verzendmail zodra wij uw bestelling ter verzending hebben aangeboden. Hieronder staat meer info over de werkwijze van POST.NL;

  • Wij maken gebruik van een koeriersdienst POST.NL voor onze verzendingen. Uw pakket wordt in principe de dag nadat u de verzendbevestiging heeft ontvangen, bij u thuis aangeboden, m.u.v. de zondag. U kunt met uw postcode en huisnummer vanaf 20:00 's avonds uw pakket volgen. Mocht de bezorgtijd u niet uitkomen, kunt u deze hier ook wijzigen.
  • Niet thuis  U kunt met uw postcode en huisnummer, tot drie dagen vooruit, bekijken hoe laat u de pakketbezorger kunt verwachten. Wanneer we een pakket niet bij u kunnen afleveren bieden we het standaard aan bij uw buren. Als de pakketbezorging ook niet lukt bij uw buren, dan zult u een bericht van de bezorger ontvangen. Op dit bericht staat een 'niet-thuis-code'. Met deze code kunt u op de website https://mijnpakket.postnl.nl/inbox een keuze maken voor een tweede pakketbezorging op een dag, tijdvak en locatie dat u beter uitkomt.
  • Pakket afhalen Indien u en uw buren bij de tweede aanbieding niet thuis zijn en u uw pakket niet hebben kunnen ontvangen, dan kunt u met het bericht van de bezorger de zending ophalen op één van de PostNL Postkantoren. U heeft hiervoor drie weken de tijd. Daarna gaat de zending retour naar de afzender. Als u uw zending op gaat halen dient u zich altijd te legitimeren.  Vind een Postkantoor in de buurt
  • Geen bezorging bij de buren? Wilt u geen bezorging bij de buren, dan kunt u de afzender vragen om 'alleen huisadres' op het pakket te vermelden. In dat geval bieden we het pakket alleen bij u aan. Pakketten onder rembours, of met verhoogde aansprakelijkheid worden niet bij de buren bezorgd. Deze pakketten worden wel een tweede keer bij u aangeboden. Bent u bij een tweede poging ook niet thuis, dan kunt u met het bericht van de bezorger de zending ophalen bij één van de PostNL Postkantoren.
  • Uw pakket laten bezorgen bij een PostNL Postkantoor  Wie winkelt op internet hoeft niet meer thuis te blijven om de bestelling in ontvangst te nemen. U kunt er bij uw bestelling ook direct voor kiezen uw pakket te laten bezorgen bij een PostNL Postkantoor. Zo bepaalt u zelf waar en wanneer u uw bestelling ophaalt. Bijvoorbeeld ’s avonds bij de supermarkt of op één van de andere PostNL Postkantoren. U heeft de keuze uit meer dan 2000 Postkantoren die zich bevinden op goed bereikbare locaties met ruime openingstijden. Er is er altijd wel één in de buurt.  
  • Legitimatiebewijs  U dient bij het ophalen van uw pakket altijd een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.

Verzendtarieven en pakketdienst

 Nederland

 gratis

 Post.nl/ DHL

Rembours

 € 13,-

Post.nl

 België of Duitsland

 € 10,-

Post.nl of DHL

Overige landen

in overleg

in overleg

 

Rembours en Retour

U kunt ook kiezen voor de mogelijkheid om uw pakket onder rembours te laten verzenden, u betaalt dan met een pintransactie aan de koerier. Wij brengen hiervoor € 13,- in rekening. Deze verzendvorm wordt door Post.nl uitgevoerd.

Indien u uw bestelling retourneert bent u zelf verantwoordelijk voor de kosten van retourzending. Indien het retourgezonden pakket niet, of onvoldoende gefrankeerd is, brengen wij de hiervoor gemaakte kosten bij u in rekening. Wij raden u aan de pakketten verzekerd en met handtekening te verzenden, wij zijn niet aansprakelijk voor zoekgeraakte of beschadigde pakketten.

   

 

Klantbeoordelingen